ESEN, yeniliğe ve ülkesine tutkun iki iş insanı Eren Özmen ve Fatih Özmen tarafından 2 Şubat 2012’de Ankara’da kuruldu. Kurulduğu tarihten bugüne kadar, havacılık, uzay, savunma ve güvenlik alanlar...
ESEN, tanımlı süreçlerini işleterek, müşteri gereksinimlerini; kaliteli, maliyet etkin ürün ve hizmetlere dönüştürmeyi ve müşteri memnuniyeti sağlamayı taahhüt eder. Bu amaca ulaşmak için ESEN çalı...
Sabit yer platformu üzerine yerleşik yüksek çözünürlüklü elektro optik ve termal algılayıcılardan aldığı görüntü verilerini görüntü işleme ve kıymetlendirme birimlerinde işleyerek geniş alanlar üzerinde sürekli gözetleme ve tam farkındalık sağlayan bir geniş alan gözetleme sistemidir.
Mini GAG, İHA1 ve İHA2 sınıfı sabit kanatlı, multikopter ve kablolu multikopter tipi insansız hava araçları için, boyut, ağırlık ve güç tüketimi kısıtları gözetilerek geliştirilen bir geniş alan gözetleme sistemidir.
Uçak GAG, hava platformları ile tam otonom, gerçek zamanlı sürekli görüntüleme ve gözetlenen alanda oluşan hareketlerin tespitini sağlayan Geniş Alan Gözetleme Sistemidir.
Balon GAG Sistemi, balon platformu üzerinde taşınan yüksek çözünürlüklü elektro-optik ve termal algılayıcılardan aldığı görüntü verilerini görüntü işleme ve kıymetlendirme birimlerinde işleyerek geniş alan üzerinde sürekli gözetleme ve tam farkındalık sağlayan bir gözetleme sistemidir.
GöKHUN sabit kanatlı dikey kalkış-inişli İHA sistemi, kendi sınıfında, optimum faydalı yük havada kalış süresine sahip, çok görevli kara ve gemi deniz bazlı operasyonlar için ideal bir İHA çözümüdür.
ESEN Mini İHA, taktik istihbarat keşif gözetleme görevlerine yönelik personel tarafından taşınabilen insansız hava aracı sistemidir.
GöRDES Görüntü Destekli Seyrüsefer Sistemi, GPS sinyalinin çalışmadığı, karıştırma ve yanıltma gibi durumlarda, hava aracı üzerinde bulunan kameralar ve sahip olduğu görüntü işleme teknolojisi aracılığıyla anlık konum, yönelim ve hız bilgisi üreterek hava aracının güvenli şekilde uçuşuna devam etmesini sağlar.
HF bandında çalışabilen taktik yön bulma sistemidir. HF bandındaki muhabere sistemleri için Elektronik Destek (ES) sağlar.
Trafik Arazi Çarpışma Önleme Sistemi (TAÇÖS), Trafik Uyarı ve Çarpışma Önleme Sistemi (TCAS II) ve Arazi Farkındalık ve İkaz Sistemi’ni (TAWS) entegre eden bir aviyonik ekipmandır.
WISE23 Görev Yönetim Sistemi, çoklu sensör füzyon kabiliyeti ve yapay zeka desteği ile kullanıcıya geleneksel sistemlere göre çok daha kapsamlı ve anlamlı görev yönetim desteği sağlar.
ESEN, askeri ve sivil hava araçlarına, ana üreticilere bağımsız olarak, EASA/FAA standartlarında modernizasyon, güncelleme, fonksiyon artırımı, özel görev dönüşümleri, sistem entegrasyonu ve uçuşa elverişlilik sertifikasyonu danışmanlığı hizmeti sunmaktadır.
ESEN, hava araçları için ana üreticilere bağlı kalmadan modernizasyon, güncelleme, fonksiyon artırımı uygulamalarına yönelik hizmet sunmaktadır.
ESEN, Elektronik Harp ve Sinyal İstihbaratı (SIGINT) sistemleri alanında sistem, alt sistem, sistem mühendisliği ve tasarımı ile bu sistemlerin kara ve hava platformlarına entegrasyonları konularında mühendislik çözümleri sunar.
ESEN, mevcut aviyonik geliştirme projelerinde kendini kanıtlamış kabiliyeti ve kazanılmış tecrübesi, CMMI v2.0 Seviye 3 olgunluğunda AS9100D uyumlu süreçleri ile yenilikçi aviyonik projelerinde tasarım ve mühendislik hizmeti sunar.
ESEN, mevcut projelerinde kendini kanıtlamış kabiliyeti, kazanılmış tecrübesi ve uzman ekibi ile, uzaktan algılama ve görüntü işleme alanında yazılım ve donanım geliştirme projelerinde mühendislik hizmeti sunar.
Systems Safety, Reliability, Maintainability, Testability (SRMT) Engineer will be work in avionics development projects as a member of the development team. SRMT Engineer will be responsible for planning and performing SRMT activities including SRMT analy
Qualifications
Bachelor’s Degree in Electrical Engineering or Aerospace Engineering,
Minimum 5 years of experience in an Avionics or Aerospace Engineering role,
Ability to read and understand electrical schematics,
Possess a basic understanding of accepted civil and military aviation safety methodologies,
Experience in avionics systems safety analysis, such as the generation of Fault Trees, Functional Hazard Assessments, Preliminary System Safety Analyses and System Safety Assessments,
Extensive experience in reliability analysis, testing, statistical analysis, and modeling,
Understanding and use of Microsoft Office applications and SRMT tools such as PTC Windchill Quality Solutions (Relex), Reliasoft, etc.
Willingness to learn & be trained on new methods and technologies,
Strong oral and written communication skills in English
Responsibilities
SRMT Engineer will,
Perform System Safety Assessment, Fault Tree Analysis, Common Mode Analysis, Functional Failure Path Analysis, Safety Requirements development, Developing Safety Program Plans, Functional Hazard Analysis, Failure Modes Effects and Criticality Analysis, and Reliability Predictions,
Perform reliability prediction analysis using generally accepted methodology and failure rate sources such as MIL-HDBK-217, Prism or field experience data and the use of Weibull Distribution & Analysis,
Coordinate component failure analysis for root cause and drive corrective actions
Perform Failure Mode, Effects and Criticality Analysis to support the design process and to provide input to Safety and Testability analyses,
Document technical data generated by the assigned project consistent with engineering policies and procedures,
Comprehensive understanding of Military Standard Components, Specifications and Environments,
Provide technical guidance and assistance to design/development engineers, regarding the selection of components that best fit their design requirements and to ensure that all purchased parts on the BOM are designed and manufactured in compliance to the applicable regulations and directives.